woensdag 31 juli 2013

Carol Utrecht zoekt romantisch aangelegde man



Real lady! Dat ben ik! Mijn naam is Carol ik ben 59 jaar en ik ben vroeger een echte zakenvrouw geweest. Dat heeft natuurlijk wel consequenties gehad. Ik kon moeilijk relaties houden en kinderen heb ik ook niet, maar ik kan wel zeggen dat ik nu een fantastisch leven heb waar ik me eigenlijk nooit geen zorgen hoeft te maken.
Ik heb een prachtig huis, voorzien van alle gemakken en ik ga ook regelmatig op reis. Heerlijk hoor!

Nou mis ik wel de aandacht hoor en vandaar dat ik ook een man voor erbij zoek. Iemand die mij weet te verwennen en weet te vermaken zonder relatie.Ik hou van de nodige romantiek dus je moet wel wat romantisch aangelegd zijn hoor. Je moet mij als echte dame natuurlijk wel weten te behagen.

Ik kan prima iemand ontvangen bij mij thuis maar dat doe ik alleen met iemand waarbij ik een goed gevoel heb en die ik natuurlijk ook blind kan vertrouwen en zoiets moet natuurlijk groeien. Ik zoek dus wel iemand die open is en mij ook meer over zichzelf wilt vertellen.

Ik wacht op een leuk bericht, zodra ik die heb dan stuur ik je zo snel mogelijk een bericht terug
Liefs Carol

2 opmerkingen:

  1. Hoi, lijkt me leuk je beter te leren kennen: renier.aws@gmail.com

    BeantwoordenVerwijderen
  2. oi carol sou tarado numa mulher modestamente madura que pena que eu sou brasileiro e vc é holandésa e vc é rica e eu não tenho dinheiro. sou moreno magro e tenho 48 anos, adoro

    BeantwoordenVerwijderen