dinsdag 30 juli 2013

Mieke zoekt man lekkere seks



Goedendag, mijn dochter is onlangs bevallen van een leuke meid en ik dacht gelijk aan lekkere seks eigenlijk. Al ben ik inmiddels de 50 gepasseerd dat wil nog niet zeggen dat ik geen zin meer heb om lekkere seks te hebben natuurlijk. Iedereen heeft zo zijn behoeftes en ik neem aan jou ook. Ik wil een leuke man of jongen leren kennen die het spannend vind om seks te hebben met een wat oudere ervaren vrouw op seks gebied. Ben jij misschien degene wel?

1 opmerking:

  1. hey xx wat zie jij er leuk uit. ik ben izzy ik ben 21 jaar 1,75 lang en heb een normaal figuur, wel een sixpack :P. ik vind het een stuk leuker en spannender om seks te hebben met een wat oudere dame dan met een leeftijdsgenoot, die zijn zo saai. lijkt het je wat om met deze 21 jarige verwend te worden, dan kan je een berichtje sturen naar youngboy342@gmail.com xxx

    BeantwoordenVerwijderen